Subject: Teid on kaasatud eelnõu üle vaatamisele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Fri, 22 Mar 2024 14:17:37 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu 
projekteerimistingimuste taotlust nr 2411002/00609 aadressile Ida-Viru 
maakond, Lüganuse vald, Sonda alevik, Sonda raudteejaam// Uljaste tee 3, 
Ida-Viru maakond, Lüganuse vald, Sonda alevik, Sonda raudteejaam// Uljaste 
tee 3, Ida-Viru maakond, Lüganuse vald, Sonda alevik, Uljaste tee 3, 
Ida-Viru maakond, Lüganuse vald, Sonda alevik, Sonda raudteejaam// Uljaste 
tee 3, Ida-Viru maakond, Lüganuse vald, Sonda alevik, Uljaste tee 3 
(Rööbastee nr 3 Sonda, Rööbastee nr 1 Sonda, null, Ülekäigukoht Sonda KM 
236,070, null) ja soovib teid kaasata eelnõu üle vaatamisele.

Kaasamise kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku (EhS) § 31 lõikele 3 
olete piirinaabrina kaasatud Ida-Viru maakonnas Lüganuse vallas Sonda 
alevikus Sonda raudteejaamas asuva rööbastee nr 3 ja rööbastee nr 1 
ümberehitamise ning ooteplatvormi ja raudteeülekäigukoha püstitamise 
projekteerimistingimuste menetlusse. Projekteerimistingimuste taotluse ja 
selle lisaks olevate materjalidega on võimalik tutvuda ehitisregistris 
aadressil www.ehr.ee. Dokumendid on leitavad logides sisse autenditud 
avaliku kasutajana ning kasutades dokumendi detailotsingus dokumendi numbrit 
2411002/00609. Arvamust projekteerimistingimuste taotluse kohta saate 
avaldada allpool oleval lingil või postiaadressil Endla 10a, 10142, Tallinn; 
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet.

Materjalidega tutvumiseks on vajalik ID-kaardi, mobiil-ID või smart-ID-ga 
sisse logida e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26926024> . Abimaterjaliks 
on loodud kaasamiskutsele vastamise videojuhend 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/help/training-materials> .

Kui kaasamiskutse on tehtud juriidilisele isikule, siis kutsele on võimalik 
ehitisregistris tagasisidet anda, kui olete sisse loginud juriidilise isiku 
rollis. Kui teil puudub juriidilise isiku roll, võtke palun kasutaja 
registreerimiseks ühendust [email-masked].

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 01.04.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (CARMEN TAU) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister